kafa ciljevi rokovnik
Kako da,  Uz kafu

Kako da pravilno postaviš cilj i uspešno ga ostvariš

Svaki cilj je dostižan, ako se pravilno postavi!

Sigurno si čula milion puta kako svaki cilj možeš ostvariti samo ako to dovoljno želiš! E pa pored velike želje, moraš napraviti dobar plan i vredno raditi na njemu. Mi ti donosimo par saveta koji će ti pomoći da pravilno postaviš svoj cilj.

CILJ MORA BITI SPECIFIČAN

Jasno i nedvosmisleno definiši šta želiš postići. Moraš isplanirati sve do najsitnijeg detalja, ako zaista želiš da uspeš u svom pohodu. Na primer, “hoću da smršam” je potpuno pogrešno postavljen cilj jer nema nikakvu odrednicu i može se ostvariti sada, za mesec dana ili nikada. Razmisli o tome!

5 koraka do savršenog Instagram profila

rad od kuce
Foto: Pixabay
CILJ MORA BITI MERLJIV

Kada cilj izraziš u brojkama, u svakom trenutku možeš znati koliko si blizu njegovog ostvarenja. Rečenica „Položiću ispite u junskom ispitnom roku“ apsolutno ništa ne znači. Ali rečenica „Položiću jedan, dva, pet ili sve ispite u junskom ispitnom roku“, pa još ako ih zapišeš i po nazivima, je rečenica koja te uspešno vodi do ostvarenja tvog cilja.

5 koraka do sreće

UMERENO TEŽAK CILJ (ALI DOSTIŽAN)

Nije dobro da postaviš nizak cilj koji ćeš sigurno ostvariti. Gde su tu borba i napredak? Zagrizi jače i postavi cilj koji je iznad tvojih prosečnih mogućnosti, jer će te to „gurati“ napred i tvoje granice će se pomeriti na bolje.

kafa telefon i laptop
Foto: Pixabay

Tamara Digital: Od propalog biznisa do posla iz snova! Bitna je upornost

REALAN CILJ

Cilj treba biti teži ali ipak moraš biti realna. Ne treba preterivati. Uzmi u obzir sve okolnosti, uslove, resurse, finansije, vreme… Na primer, ako imaš 70 kg, ne možeš zadati sebi cilj da za mesec dana smršaš 20. To nije realno. Ali zato možeš da tih 20kg rasporediš po mesecima, sa tačnim planom vežbanja i ishrane i uspeh je zagarantovan.

Kako zaraditi od bloga?

VREMENSKI OGRANIČEN CILJ

Definiši tačan vremenski period u kome ćeš ostvariti cilj. Moraš biti što jasnija i što detaljnija. Loš primer je „Jednog dana imaću svoju firmu„. Dobar primer je „Do 15. jula 2020. godine otvoriću svoju firmu, koja će se baviti proizvodnjom ženskih čarapa. U oktobru, na Fashion week-u, ću imati svoju prvu reviju i moje čarape će nositi urbane devojke“.

Da li si napisala svoje ciljeve? Ako nisi, šta čekaš? Papir i olovku u ruke i kreiraj svoju budućnost!

(Kafoholicarke.rs)